За півроку бізнес оштрафували майже на 200 000 грн за порушення вимог до реклами алкоголю

Суспільство

Упродовж І кварталу 2025 року Держпродспоживслужба виявила численні порушення законодавства у сфері реклами алкогольних напоїв. 

Про це повідомила пресслужба установи.

За результатами проведених перевірок суб’єктам господарювання винесено штрафні санкції на загальну суму понад 192 000 грн, з яких 117 000 грн уже сплачено до державного бюджету.

У Службі нагадали, що в Україні заборонено: 

  • зовнішню рекламу алкоголю, включаючи білборди, лайтбокси тощо;
  • трансляцію реклами на телебаченні та радіо в період з 6:00 до 23:00;
  • орієнтацію реклами на неповнолітніх, використання дитячих персонажів, образів молодіжної культури або популяризацію вживання алкоголю серед молоді;
  • рекламу алкоголю в друкованих медіа, окрім спеціалізованих профільних видань;
  • стимулювання до вживання зображення вживання напоїв як елементу успіху, популярності або привабливості.

«Порушення вимог рекламного законодавства тягне за собою не лише фінансові санкції, а й може завдати суттєвої шкоди діловій репутації суб’єкта господарювання. В умовах високої конкуренції такі наслідки особливо небезпечні для сталого розвитку бізнесу», – зазначив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Держпродспоживслужба оштрафувала дистриб’юторів майже на 2 млн грн за завищення націнки на ліки.

Залишити відповідь