34% українців планують купити одяг і взуття на Чорну п’ятницю – опитування Rakuten Viber
Команда Rakuten Viber дізналась, чи планують українці купувати менше або більше на Чорну пʼятницю, ніж торік. Як і у 2023, 64% опитаних не вірять у знижки й ніколи не купують у цей день. Серед тих респондентів, хто чекає на акції, третина планує придбати одяг і взуття. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 30 тисяч користувачів.
Результати опитування показали, що 83% українців не планують покупок на Чорну пʼятницю цього року: з них 64% не вірять у знижки й ніколи не купують у цей день. Лише 4% опитаних планують купувати навіть більше, ніж у 2023 році.
Нагадаємо, торік 66% українців не планували покупок на Чорну пʼятницю.
Відповіді на питання “Плануєте купувати більше чи менше, ніж торік?” розподілилися наступним чином:
- Ніколи не купую в цей день, не вірю в такі знижки — 64%;
- Цьогоріч не планую нічого купувати — 19%;
- Приблизно в такому ж обсязі — 7%;
- Купуватиму менше, ніж торік — 6%;
- Купуватиму більше, ніж торік — 4%.
Команда також запитала українців, які чекають на знижки, що саме вони планують купити цьогоріч. Три найпопулярніші категорії включають: одяг і взуття (їх купуватимуть 34% респондентів), їжу та алкоголь (13%) і ґаджети (12%). Ще 9% планують придбати техніку для дому.
На питання “Якщо чекаєте на знижки до Чорної пʼятниці, що плануєте купити цьогоріч?” у 2024 році відповіді розподілилися таким чином:
- Одяг та взуття — 34%;
- Їжу та алкоголь — 13%;
- Ґаджети — 12%;
- Техніку для дому — 9%;
- Товари для дітей — 9%;
- Косметику, догляд за собою, вітаміни — 9%;
- Товари для домашніх улюбленців — 6%;
- Товари для дому та ремонту — 5%;
- Товари для авто — 2%;
- Підписки на сервіси та абонементи — 1%.
Rakuten Viber — один з найбільш надійних і популярних застосунків у світі. В Україні Rakuten Viber встановлений на 98% смартфонів. Rakuten Viber є частиною японської Rakuten Group, Inc., світового технологічного лідера у сфері фінтех, електронної комерції, цифрового контенту та комунікаційних послуг.