Як повернути кошти при помилковому платі за комунальні послуги

Під час сплати за комунальні послуги може трапитись помилка, в результаті якої гроші можуть надійти не на той рахунок. Проте, за умови правильних дій, ситуацію можливо виправити, про що повідомили представники АТ “Облтеплокомуненерго” на своїй Facebook-сторінці.

Серед найпоширеніших помилок, які допускають споживачі під час оплати, — це введення неправильного номера особового рахунку, вибір неналежного постачальника послуг або оплата не тієї послуги. Якщо ви допустили помилку, це можна виправити.

Для того, щоб перевести оплату на свій особовий рахунок, необхідно подати заяву до постачальника послуг в довільному форматі, а також надати підтвердження оплати (чек або банківську виписку) разом з копією паспорта та ІПН платника. Документи можна подати особисто або надіслати електронною чи звичайною поштою до підприємства.

Якщо средства опинилися на рахунку сторонньої компанії, є два способи вирішення проблеми. Якщо помилка була допущена у банку чи на пошті, повернення коштів ініціює фінансова установа, яка направляє запит до постачальника послуг.

У випадку, якщо споживач сам обрав неналежну компанію, йому потрібно подати заяву на повернення коштів у довільній формі, додатизати підтвердження оплати, копії паспорта та ІПН, а також вказати реквізити банківського рахунку для повернення суми (номер картки не підходить).

Раніше ми повідомляли, що українців можуть покарати за несплату комунальних послуг, включаючи блокування рахунків та арешт майна. Також були зафіксовані випадки, коли громадяни почали отримувати подвійну платіжку за комуналку через дивні нарахування. Крім того, виникли ситуації, коли на українців “вішають” борги за чужими комунальними послугами, і багато хто цікавиться, як уберегтися від таких схем.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *