Інфлюенсерка Христина Горняк дала відверте інтерв’ю про співпрацю із ГО “Землячки”,  збір на жіночу військову форму та ORA CHARITY MARKET

Політика

Українська інфлюенсерка та амбасадорка ГО “Землячки” Христина Горняк організувала благодійний ярмарок ORA CHARITY MARKET, на якому зібрали 230 000 гривень на пошиття військової форми для наших захисниць. У бліц інтерв’ю для медіа UA.NEWS Христина розповіла про ідею благодійного івенту, розкрила деталі співпраці із “Землячками”, пояснила, чому форма – це базова потреба наших захисниць, а також поділилась планами на майбутнє. 

Христина Горняк – нотаріус, засновниця мотиваційного проєкту для дівчат ORA with Kristygor, амбасадорка ГО “Землячки”. 

 

Як з’явилась ідея організувати ORA CHARITY MARKETХристина Горняк: Проєкт ORA with Kristygor існує вже понад чотири роки. Саме у той період часу я відчула потребу у цьому проєкті і вирішила створити мотиваційний простір у форматі дівочих посиденьок ORA with Kristygor для всіх жінок. Головна місія ORA – навчити дівчат жити тут і зараз, до цього закликає і назва проєкту, адже `ORA` у перекладі з багатьох мов означає «зараз». Також завдяки мотиваційному простору ORA with Kristygor я хочу наповнювати кожну дівчину, жінку новими емоціями, знаннями, мотивацією та натхненням.

Після початку повномасштабного вторгнення проєкт трансформувався у новий формат – ORA CHARITY MARKET, який розширив свої можливості й став унікальним заходом для всієї родини. Перший благодійний маркет я провела торік – спробувала і проаналізувала, що цікаво аудиторії. А вже цього року з новими ідеями та потужними партнерами мені пощастило організувати ярмарок більшого масштабу і зібрати сотні людей, які не тільки провели свій час з користю, а ще й донатили на важливу справу – пошиття якісної військової жіночої форми.   
Чому я взагалі вирішила зробити ORA CHARITY MARKET? Щоб люди могли трішки відпочити, адже ментальний стан у всіх хитається. Гості ярмарку мали можливість купити унікальні та красиві речі від українських брендів – аксесуари, кастомізований одяг, дитячий одяг, ароматизовані свічки, косметичні засоби, посуд і не тільки. Також на маркеті можна було послухати виступи талановитих українських артистів – Марко Квітки, Уляни Ройс і ліричної співачки KOLA, яка ексклюзивно заспівала на ярмарку акустичні версії своїх відомих пісень. Звичайно, всі гості ORA CHARITY MARKET активно донатили, щоб закрити збір на пошиття якісної та комфортної військової форми для жінок-захисниць. Нам вдалося зібрати 230 тисяч гривень та вже передати їх партнерам ГО “Землячки”, які створять вогнетривку форму для дівчат. 

Як ви почали співпрацювати з ГО «Землячки»? 

Христина Горняк: Минулого року на одному з моїх заходів ведучий вечора познайомив мене з Ксенією Драганюк – співзасновницею ГО “Землячки”. Я була неймовірно рада цьому знайомству, адже Ксенія дуже приємна особистість, яка активно залучена до волонтерства. Головна “землячка” – так я її називаю, щоденно робить все можливе для наших жінок-захисниць. Того ж вечора на івенті був запланований аукціон, де ми встигли зробити збір для ГО “Землячки”. Вдалося залучити більше 150 тисяч гривень. 

Згодом у “землячок” з’явились амбасадорки – бізнес вімен, публічні дівчата, інфлюенсерки, які на постійній основі закривають потреби організації. Після активних та систематичних зборів, які я самостійно робила на своїй сторінці в Instagram для землячок, Ксенія запросила мене також стати однією з амбасадорок організації. Сьогодні я маю на меті не тільки підтримувати організацію в соціальних мережах, а ще й робити такі фізичні, відкриті для всіх охочих івенти, як ORA CHARITY MARKET.


Якісна жіноча форма для захисниць, яка пошита за анатомічними властивостями тіла – це прекрасна ініціатива, адже нашим воїнесам часто не підходить класична форма…

Христина Горняк: Для мене важливо, щоб кожна жінка – військова чи дівчина в тилу відчувала себе комфортно. І якщо в тилу ми можемо знайти для себе комфортний одяг, то на фронті жінкам, які виконують бойові завдання, це зробити неможливо. Дівчата-захисниці, які борються за наші життя “на нулі” не мають думати про те, де взяти комфортну форму, ці проблеми за них маємо вирішувати ми. На ORA CHARITY MARKET було розміщено окрему зону ГО “Землячки”, де можна було ознайомитись з інформацією, з яких одиниць складається військова жіноча форма, чому вона має бути якісною, комфортною та вогнетривкою, яка форма призначена для літнього та зимового сезонів. На ярмарку нам було важливо закрити збір на пошиття жіночої військової форми та донести всім присутнім гостям, чому захисницям потрібна саме зручна, пошита за анатомічними властивостями військова форма для виконання бойових завдань та як даний одяг може зберегти життя кожної дівчини.

Сьогодні люди уже не так активно донатять, особливо, якщо йдеться не про зброю для ЗСУ.  Як вам вдалось організувати такий потрібний івент, залучити відомих артистів та публіку? 

Христина Горняк: Я дуже дякую моїй аудиторії, яка має змогу донатити щодня хоча б по 10-15 гривень на різні збори. Дякую людям, які іноді відкладають похід на каву, щоб допомогти закрити важливий збір на зброю, форму чи побутові потреби військових. Сьогодні не тільки збори йдуть погано, відвідуваність благодійних івентів також перестала бути настільки активною, як була на початку війни. Я стараюсь аналізувати аудиторію, її потреби, тому вже знаю, що іноді за активні донати людям хочеться похвалити себе та отримати якийсь приємний подарунок.

Цього року ORA CHARITY MARKET став можливим завдяки всім моїм партнерам та людям з добрим серцем, які розділяють мої цінності та місію – допомогти воїнесам. Мені пощастило запросити представників українських брендів, зробити активні зони та, що найбільше викликало ажіотаж у гостей маркету, влаштувати лотерею з класними подарунками від партнерів. Після першої частини лотереї, гості маркету в три рази активніше почали купувати лотерейні білети, щоб перевірити свою вдачу, а в результаті кожен білет став 100% донатом на збір. 

На ORA CHARITY MARKET ви запросили багато різних зірок: Уляна Ройс, Марко Квітка, KOLA. Вони теж долучились на благодійних засадах? 

Христина Горняк: Так! Усі запрошені артисти виступали на благодійній основі, за що я їм дуже вдячна. 

KOLA, яка ексклюзивно виступила для гостей маркету з акустичною версією своїх пісень, постійно підтримує мої благодійні ініціативи та завжди відгукується на мої запити, навіть, якщо вони дуже сильно горять в конкретний момент. Марко Квітка – неймовірна людина з унікальним голосом, Уляна Ройс талановита дівчина, пісня якої я дуже люблю слухати, теж постійно виступають на благодійних заходах та підтримують важливі проєкти. Наші артисти справді неймовірні.

Розкажіть про ваші майбутні плани, які ініціативи готуєте? 

Христина Горняк: У планах створити ще більше масштабних проєктів, щоб закривати потреби дівчат-військових.

Також хочу створити інші формати проєкту мотиваційного простору ORA для дівчат і жінок, щоб популяризувати місію “жити тут і зараз”. А ще з вересня я нарешті продовжу займатись своєю основною роботою – працювати нотаріусом.

Залишити відповідь