Volkswagen анонсував новий Tayron як заміну Tiguan

Політика

Новий Volkswagen Tayron замінить Tiguan і запропонує п’яти- або семимісний салон, гібридні двигуни і розширені функції безпеки.

Volkswagen представив новий кросовер Tayron, який замінить застарілий Tiguan і надійде в продаж у Європі з планами на розширення в США. Tiguan уже майже десятиліття присутній на ринку, і його конкуренти значно покращилися за цей час. Тому VW оновлює лінійку своїм новим позашляховиком Tayron. Замовлення на модель відкрилися в Європі, і VW планує випустити модифіковану версію автомобіля для американського ринку до середини 2025 року.

Як і попередня модель, Tayron запропонує конфігурації з п’ятьма або сімома місцями, включно з опціональним третім рядом. Volkswagen підтвердив, що буде доступно сім варіантів силових агрегатів: помірні гібриди, гібриди, що підключаються (PHEV), а також бензинові та дизельні версії. На старті продажів Tayron пропонуватиметься з чотирма конфігураціями, серед яких базова бензинова версія, два гібриди і дизельний варіант.

Усі моделі Tayron оснащені коробкою передач із подвійним зчепленням і опцією повного приводу. За словами Volkswagen, версія для США отримає подовжену колісну базу і помітно змінений кузов, щоб відповідати американським уподобанням.

Базова комплектація Life охоплює широкий набір функцій, серед яких 12,6-дюймовий сенсорний екран із підтримкою бездротових Apple CarPlay і Android Auto, цифровий приладовий кластер, світлодіодні фари і задні сонцезахисні шторки. До стандартного пакету безпеки входять моніторинг сліпих зон, система допомоги під час паркування, розпізнавання дорожніх знаків та інші просунуті системи.Ціна на Tayron в Європі починається від 45 475 євро (близько 48 000 доларів). Очікується, що позашляховик надійде на американський ринок у середині 2025 року.

Китайський автовиробник Chery Auto готовий інвестувати мільярди євро, щоб завоювати довіру європейських споживачів до своїх брендів Omoda і Jaecoo. Компанія планує зробити ці марки відомими в Європі протягом наступних трьох років.

Раніше ми писали, що у 2023 році майже третина заводів легкових автомобілів п’яти найбільших автовиробників Європи — BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault і VW — працювали на менше ніж половину своєї потужності.

Також нагадаємо, що компанія Mercedes-Benz планує відмовитися від заплутаної схеми найменування електромобілів EQ і об’єднати бензинові та електричні версії своїх моделей під однією назвою.

Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.

Залишити відповідь