Киайські авіакомпанії почали активно виходити на ринок Європи
Три найбільші державні авіакомпанії Китаю активно розширюють свої маршрути та збільшують потужності на європейських напрямках, користуючись перевагою низьких витрат, оскільки мають можливість літати через російський повітряний простір.
Про це повідомляє газета Financial Times.
Західні авіаперевізники, такі як Scandinavian Airlines, Lufthansa, British Airways та Virgin Atlantic, значно знизили кількість прямих рейсів до Китаю у 2024 році через високі витрати, спричинені необхідністю обходити росію. Після того як Москва у 2022 році заборонила більшості європейських авіакомпаній використовувати її повітряний простір у відповідь на санкції, введені після вторгнення росії в Україну, польоти до Китаю стали довшими і дорожчими через збільшення витрат на паливо.
Китайські авіакомпанії, які не потрапили під цю заборону, швидко скористалися ситуацією, збільшивши кількість рейсів та пропонуючи більш дешеві квитки, незважаючи на фінансові збитки.
Аналітик DBS Джейсон Сум повідомляє, що у жовтні 2024 року пасажиромісткість на рейсах між Китаєм і Західною Європою трьох основних китайських авіакомпаній — Air China, China Eastern та China Southern — була на 18% вищою, ніж у жовтні 2019 року.Число рейсів цих компаній до Великобританії, Іспанії та Італії у першій половині 2024 року зросло на 25-45% порівняно з 2019 роком.
Китайські авіакомпанії пропонують тарифи, які на 5–35% нижчі за ціни європейських перевізників на прямі рейси між Китаєм та Західною Європою завдяки економії на маршрутах через росію, зазначає аналітик UBS Ерік Лін.
Європейські перевізники висловлюють невдоволення з приводу несправедливої конкуренції. Наприклад, Lufthansa заявила, що китайські авіакомпанії мають надмірну перевагу, оскільки отримують більшу державну підтримку, мають менші витрати та можливість літати через росію.
Американські авіакомпанії, у свою чергу, домоглися обмеження кількості рейсів до Китаю, щоб зупинити експансію китайських компаній на американському ринку.
Раніше ми писали, що китайська Shandong Port Group заборонила танкерам, які перебувають під санкціями США, заходити у свої порти в східній китайській провінції. Там розташовано безліч НПЗ, які є найбільшими імпортерами нафти з країн, що перебувають під ембарго США.
Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.