Німецький виробник спорткарів втратив третину свого китайського ринку: що сталося
Німецький автовиробник Porsche AG повідомив про падіння продажів у Китаї на 28% у 2024 році.
Про це пише Reuters. У 2024 році Porsche, мажоритарним акціонером якої є Volkswagen, продала в Китаї 56 887 автомобілів у порівнянні з 79 283 у 2023 році.
Це падіння вплинуло на глобальні продажі, які знизилися на 3% до 310 718 автомобілів порівняно з 2023 роком. Це сталося, попри зростання на інших ринках, в тому числі на 11% в Німеччині.
Падіння відбулося, оскільки китайські споживачі дедалі неохочіше витрачають гроші на предмети розкоші на тлі уповільнення економічного зростання, спричиненого кризою на ринку нерухомості в країні.
У жовтні Porsche заявив, що скоротить свою дилерську мережу в Китаї, що відображає постійний слабкий попит.Читайте також:
Група інвесторів, до складу якої входить автоконцерн Porsche, купує 35% акцій німецької транспортної компанії Flix.
Німецький автоконцерн Porsche оголосив, що повний перехід на електромобілі займе більше часу, ніж очікувалося.
⚡️⚡️⚡️Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.