Apple втрачає позиції у Китаї, iPhone втрачає популярність
Американська компанія Apple втратила статус лідера серед продавців смартфонів у Китаї у 2024 році. Місцеві бренди Vivo та Huawei обігнали виробника iPhone, адже річні постачання Apple в країну скоротилися на 17%.
Про це пише Reuters.
За даними аналітиків, це стало найзначнішим зниженням річних продажів Apple у Китаї за всю історію компанії. Спад спостерігався протягом усього року, включно з падінням на 25% у четвертому кварталі.
У підсумку, Vivo, відомий своїми бюджетними смартфонами, зайняв 17% ринку, преміальний бренд Huawei отримав 16%, а Apple опинилася на третьому місці з 15%. Ці зміни демонструють посилення тиску з боку місцевих компаній на одному з найбільших ринків світу.
Причиною втрати конкурентоспроможності Apple називають зокрема відсутність функцій штучного інтелекту в останніх моделях iPhone, що продаються в Китаї, де доступ до ChatGPT відсутній.
«Це найгірші річні показники Apple в Китаї», – заявив аналітик Canalys Тобі Чжу.
Він зазначив, що позиції компанії під загрозою через кілька факторів: безперервний випуск флагманів від Huawei, популярність місцевих складаних телефонів у преміум-сегменті та зростання лояльності до таких Android-брендів, як Xiaomi і Vivo, які пропонують інноваційні рішення.