11 Гру, 10:22
Близько 95% усіх послуг територіальних центрів комплектування вже переведено в онлайн-формат. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на віцепрем’єр-міністра – міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, який повідомив це під час Defence Digital Forum.
За словами міністра, цифровізація суттєво розвантажила ТЦК та оптимізувала роботу системи в умовах воєнного стану.
«Ми бачимо, що розвантаження ТЦК дозволило більше сфокусуватися безпосередньо на процесі мобілізації. І в останні місяці цей процес відбувається значно ефективніше, ніж раніше», — наголосив Михайло Федоров.
Він також зазначив, що завдяки цифровим сервісам громадяни вже оформили близько мільйона відстрочок онлайн. Це суттєво спростило взаємодію з державними структурами та підвищило ефективність роботи інфраструктури.
«Онлайн-сервіси роблять процеси швидшими, прозорішими та зручнішими для людей», — підкреслив очільник Мінцифри.
Уряд і надалі працює над удосконаленням цифрових рішень у сфері оборони, щоб мінімізувати черги, бюрократію та забезпечити швидкий доступ до необхідних послуг.
Завдяки активному впровадженню цифрових інструментів Україна демонструє одні з найвищих темпів цифровізації оборонної сфери, що також позитивно оцінюють міжнародні партнери.
Раніше «Київщина 24/7» повідомляла про те, що у Києві розгорається скандал навколо інциденту біля Деснянського районного ТЦК, де один із військовослужбовців ударив по автомобілю цивільного, а інший відкрив вогонь у землю з травматичної зброї. Відео події швидко поширилося мережею – і викликало хвилю обговорень.
Читайте також: Ошукав продавців вживаної техніки на понад 370 тис. грн: у Києві судитимуть чоловіка за збут фальшивих доларів
Фото: ілюстративне.
Актуальні, важливі й перевірені новини Київщини також читайте на Facebook-сторінці і в Telegram-каналі.