17 Гру, 19:37
На Київщині відкрився 12-й ресторан мережі McDonald’s – ще одне підтвердження того, що область залишається привабливою для інвестицій навіть у складних воєнних умовах. Про це повідомив начальник Київської обласної військової адміністрації Микола Калашник.
Разом із заступницею Наталією Гаватюк та головою громади Олександром Паламарчуком він оглянув новий заклад, відвідав кухню та ознайомився з повним циклом роботи ресторану — від постачання продуктів до стандартів якості й безпеки.



Особливий акцент у роботі мережі – на співпраці з місцевими виробниками. Частина продукції для меню McDonald’s по всій країні постачається саме з Київщини: салати — з Макарівської громади, молочні продукти – з Білоцерківщини, курятина – з Миронівської громади, напої виробляють у Великодимерській громаді. Навіть стаканчики для напоїв виготовляють підприємства Броварської, Калинівської (Броварський район) та Фастівської громад. Це, за словами очільника КОВА, реальна підтримка місцевих виробників і робочих місць у громадах області.
Перед відкриттям ресторану компанія традиційно провела благодійний обід для дітей-сиріт, дітей загиблих Захисників України та дітей з інвалідністю з місцевої громади. Микола Калашник наголосив, що соціальна відповідальність для мережі є системною, а не разовою ініціативою.



Новий ресторан має й відчутний економічний ефект для регіону. Сьогодні в Київській області працює 12 ресторанів мережі McDonald’s, які забезпечують роботою 892 працівників з офіційним працевлаштуванням і стабільною зарплатою. За підсумками 2024 року компанія сплатила до бюджетів Київщини 43,6 млн грн податків, а вже за неповний 2025 рік ця сума перевищила 53 млн грн.
Також мережа планує подальше розширення в області вже наступного року та зацікавлена у поглибленні співпраці з місцевим бізнесом – у постачанні продукції, сервісах, логістиці та переробці. Окрему увагу приділяють екологічній складовій: усі відходи з ресторанів передаються на сортувальні станції партнерів у Київській області для подальшої переробки.


Ще один важливий аспект – безбар’єрність. Ресторани мережі є інклюзивними та долучаються до формування безбар’єрних маршрутів у громадах, роблячи публічний простір доступним для всіх.
Київщина продовжує поєднувати інвестиції, підтримку локального виробника, соціальну відповідальність і розвиток громад навіть у час війни.