Алгоритми Instagram у 2024 році: як отримати більше охоплень та взаємодій

Політика

Instagram є ефективним каналом для просування бізнесу, адже там зібрана величезна активна аудиторія. Ця соціальна мережа – чудова візуальна платформа для демонстрації товарів і послуг. Крім того, СММ просування в інстаграм дає змогу залучити додаткові інструменти реклами, наприклад, таргетинг. Розуміння алгоритмів Instagram – це один із важливих елементів успішного просування акаунта в цій соцмережі. Секрети підвищення охоплень і взаємодій розглянемо далі в матеріалі.

Як працює алгоритм Instagram

Алгоритм Instagram – це «інспектор», який підбирає найцікавіший користувачеві контент. Ретельно аналізуючи попередні взаємодії, він підшукує публікації, Reels та інше наповнення, що може привернути увагу користувача. У 2024 році соціальна мережа провела оновлення алгоритму. Instagram змінив правила ранжування рекомендацій із метою просування унікального контенту користувачів навіть із невеликою кількістю підписників. Крім того, тепер можна буде побачити мітку на повторно опублікованому контенті з посиланням на автора. Створюючи контент для SMM просування інтернет магазину або іншого акаунта, важливо враховувати, що тепер репости в рекомендаціях замінюються авторським контентом.

Рекомендації для збільшення охоплень і взаємодій

Щоб ваша сторінка мала привабливий вигляд для користувача, збирала більшу аудиторію, приносила конверсії та продажі, важливо:

  • Створювати цікавий та унікальний контент. Наповнення акаунта має бути актуальним і відповідати інтересам аудиторії. Не забувайте про взаємодію з підписниками, стимулюйте їх залишати коментарі, ділитися контентом і робити репости.
  • Публікувати Stories. Ця функція дасть змогу активно спілкуватися з аудиторією, проводити опитування, а також розміщувати посилання. Найчастіше охоплення користувачів і глибина перегляду у Stories вищі, ніж у постах.
  • Запускати рекламу в інстаграм. Завдяки таргетингу можна показувати рекламу людям з урахуванням їхньої статі, віку, геолокації, інтересів і поведінки. Так ви зможете залучити нову цільову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду і стимулювати підписатися або здійснити покупку.
  • Стежити за відповідністю контенту правилам платформи. Публікуючи пост або Reels, враховуйте, що до рекомендацій Instagram може не потрапити неоригінальний, чутливий контент або той, що містить неправдиву інформацію.

Просування акаунтів у соцмережах – це комплексний процес, який вимагає ретельної підготовки, а також глибокого аналізу багатьох факторів. Активна присутність в Instagram дасть змогу створити ком’юніті залучених підписників, відстежувати інтереси аудиторії, а також збільшити продажі.

Якщо ви хочете ефективно просуватися в Instagram, варто звернутися до digital-агенції Ланет CLICK. Компанія надає послуги з SMM просування і має багаторічний досвід у різних нішах. Щоб дізнатися вартість SMM послуги та обговорити всі деталі, звертайтеся за номером +38 (044) 225-19-00 або пишіть: [email protected].

 

 

Залишити відповідь