Facebook та Instagram пропонуватимуть менше персоналізованої реклами європейським користувачам
Користувачам Instagram і Facebook в Європі запропонують можливість отримувати менш персоналізовану рекламу. Так компанія Meta хоче заспокоїти регуляторів ЄС.
Про це повідомляє Reuters.
Протягом найближчих тижнів люди в ЄС, які користуються соціальними мережами компанії з рекламою, зможуть обирати рекламу на основі того, що Meta називає «контекстом» – контенту, який користувач бачить під час конкретного сеансу на платформах.
Ці оголошення також будуть таргетуватися на користувачів на основі віку, статі та місцеперебування, причому деякі з них не можна буде пропустити протягом декількох секунд.
Meta також планує знизити ціну на підписку без реклами приблизно на 40% для європейських користувачів.Цей крок пов’язаний з тим, що європейські регулятори активізують зусилля, спрямовані на обмеження влади великих технологічних компаній і створення рівних умов для менших фірм, у тому числі за допомогою знакового Закону про цифрові ринки (DMA), який набув чинності на початку 2024 року.
Раніше Міністерство юстиції США оштрафувало Facebook на 14 млн доларів за порушення правил прийому на роботу іноземців.
Антимонопольний регулятор Британії зобов’язав компанію Meta продати сервіс Giphy, який вона придбала його за 400 мільйонів доларів.
А Федеральна торгова комісія Сполучених Штатів (FTC) наклала штраф на Facebook у розмірі 5 млрд доларів. У вересні 2021 року члени правління компанії прийняли рішення про угоду з Федеральною торговою комісією і виплати $5 млрд штрафу у справі Cambridge Analytica заради захисту Марка Цукерберга від особистої відповідальності у цій справі.
Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.