Історія воїна ЗСУ Тараса: в Іспанії притопив яхту російського чиновника, нині ремонтує американські «Бредлі»
Майстру-дизелісту, фахівцю з питань регулювання дизельних помп солдату ЗСУ Тарасу — 57 років. Він служить у підрозділі, що займається ремонтом військової техніки та підпорядковується командуванню Сил логістики.
Чому вирішив притопити яхту голови «рособоронекспорту»? Та чи складно працювати із двигуном «Бредлі»? Про це він розповів АрміяInform:
В Іспанії зарплата була 250 доларів на добу
«На момент широкомасштабного вторгнення я працював в Іспанії на посаді старшого механіка на яхті «Леді Анастасія».
Зарплата була 250 доларів на добу. Тоді у мене було єдине бажання: заробити добру суму грошей, щоб забезпечити собі пенсію і повернутись в Україну і тут вже дідувати.
У перші дні вторгнення на відео я побачив, як ракета влучає у багатоповерховий будинок на вулиці Лобановського у Києві… Тоді я вже остаточно ухвалив рішення, що далі так бути не може і треба щось робити.
Я вирішив затопити яхту, на якій працював. Чому саме цю яхту я вирішив затопити? Тому що її господар — Міхєєв Олександр Олександрович — є головою російської компанії «рособоронекспорт». І якраз він є причетним до виробництва ракет, які на нас летять.
Я ж старший механік, доступ до машинного відділення в мене цілодобовий. Я відкрив кінгстон, щоб затопити яхту. Вода пішла в машинне відділення… Але на борту судна ще було у нас троє членів екіпажу: наші хлопці з Одеси. І тут, як-то кажуть «землячки допомогли»: почали галасувати, що, мовляв, ми ж втратимо роботу… Ну, вони й повідомили місцевій поліції.
1-го березня я прийшов до Дніпровського ТЦК
Ремонтна бригада з порту привезла причеп з величезною помпою, вони зуміли перекрити кінгстон, який я відкрив. Яхту не вдалось затопити, але притопив я її непогано.
Вона потім була арештована і досі стоїть так само в порту Адріана без руху. Тобто, виведена з ладу. Взагалі-то, це суперова яхта, довжиною 50 метрів, в ній є люксові каюти, салони…
Звісно, мене заарештували. Затримали, вірніше. Привезли до поліцейського відділення, де я мусив чекати суду. Але суддя ухвалила рішення: іспанській стороні збитків не було ніяких нанесено, тому немає законних підстав мене затримувати, і я можу їхати додому.
Коли я цю історію вчинив в Іспанії, то сам собі сказав: для чого мені та робота, якщо в мене країни може не бути… Тому всім можу сказати: спершу давайте відстоїмо свою країну, а потім вже про власний бізнес будемо думати, про власні інтереси.
…Коли я вже заїхав в Україну, мене супроводжував Роман Ратушний. Це наш герой, він загинув у 22-му році. Київський активіст. Друг мого сина. Син мій, до речі, теж служить у Силах оборони.
І 1-го березня я прийшов до Дніпровського ТЦК.
І от нині вже 2,5 роки служу тут, займаюся ремонтом військової техніки. Скоро мені виповниться 58 років.
Двигун «Бредлі» можна порівняти з «КамАЗом», хоча американський — трохи більший, трохи складніший, і набагато якісніший
Зараз якщо є в наявності всі запчастини, то в середньому я витрачаю 5-6 днів для видачі одного паливного насоса високого тиску для двигуна УТД-20. Чому так довго? Тому що я роблю повний капітальний ремонт, тобто, розбираю насос до останнього гвинтика.
Паралельно з цими задачами я займався й паливними насосами для «камазівського» двигуна, який на БТР-80 стоїть.
Я вже ремонтував й «Бредлі»: лагодив паливну апаратуру. Вона цікава, складніша, ніж класичний принцип паливної апаратури.
Двигун у «Бредлі» звичайний V-образний, восьмициліндровий, чотиритактний, такий як і всі двигуни, нічого там такого особливо космічного… Двигун «Бредлі» можна порівняти з «КамАЗом», хоча американський — трохи більший, трохи складніший, і — набагато якісніший.
…Я вам так скажу: у 50 і більше років можна і жити, і служити. І це навіть потрібно робити, тому, хто має фах, хто має професію, той може стати до ремонту і до якоїсь іншої допомоги.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Хлопці, допомагайте нашій армії, допомагайте нашій країні, бо не приведи, Господи, ми її втратимо. Тому всіх закликаю до оборони”.