Кількість відчинених кас на Центральному вокзалі Києва подвоїли: УЗ продовжує відновлювати роботу онлайн-системи

25 Бер, 10:18
У Києві на Центральному залізничному вокзалі подвоїли кількість відчинених кас. Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
«Працівники вокзалів постійно моніторять черги. Наразі вони не більші, ніж за ранковою кавою, очікування становить близько 15 хвилин. Якщо маєте потребу купити квитки сьогодні, то радимо зазирнути до каси в обід», — йдеться у повідомленні Укрзалізниці.
Нагадємо, що 23 березня Укрзалізниця повідомила про технічний збій в IT системі. За даними перевізника, не працює застосунок УЗ для купівлі квитків та перевірки рейсів. Також поки неможливо купити квитки через сайт. Не працюють замовлення додаткових послуг онлайн.
Національний перевізник пояснював, як придбати чи здати квитки.
Зокрема, в УЗ пояснили, що для того, щоб здати квиток, потрібно хоча б за годину до відправлення рейсу надіслати на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Заявку про повернення опрацюють протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Читайте також: Смерть хлопчика у столичній стоматології: клініка відсторонила від роботи лікарку-анестезіолога
Фото: Укрзалізниця
Актуальні, важливі й перевірені новини Київщини також читайте на нашій Facebook-сторінці і в Telegram-каналі.