Цьогоріч для участі в конкурсі «Освітня премія Львова» подали рекордних 579 заявок.
Конкурс відбувався у три етапи: спершу освітяни мали заповнити реєстраційну форму, описуючи свій досвід та додавали мотиваційне відео; наступний крок — практичні заняття з обов’язковою оцінкою учасників школярами; та фінальне змагання — інтерв’ю з комісією, а також представлення своєї освітньої ідеї.
До цього, третього етапу, пройшли 24 учасники, серед яких обрали трьох найкращих у кожній категорії: вчитель школи, вихователь закладу дошкільної освіти та керівник гуртка у позашкіллі.
«Вчителі щодня роблять справді фантастичні речі. Вони не просто дають знання — вони дарують дітям впевненість у завтрашньому дні, а освіта і є цією впевненістю. Усі наші педагоги неймовірні, але формат премії вимагав обрати трьох. І цього року саме ці троє стали найкращими — щиро радіємо за них», — розповів Андрій Закалюк, директор департаменту освіти та культури.

До нагородження долучився перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко.
«Робота вчителя має надзвичайну цінність, адже саме вона формує не лише знання, а спосіб мислення. У школі закладається фундамент, який допомагає людині аналізувати, ставити запитання, сумніватися й робити усвідомлені вибори. Саме завдяки вашій щоденній праці ці навички стають можливими. Навіть у такий важкий час ваша робота залишається опорою для суспільства. Щира подяка за вашу витримку, відданість і важливу місію, яку ви виконуєте щодня», — привітав на церемонії перший заступник міського голови Андрій Москаленко.

Сюрпризом та справжнім подарунком для освітян став виступ хору «Гомін», які своїм співом також долучилися до привітань та створили святковий настрій.
Відзнака у сфері освіти у Львові стартувала у 2015 році під назвою «Успішний педагог». Це була муніципальна ініціатива, спрямована на визнання та підтримку найуспішніших педагогів, які роблять значний внесок у розвиток освіти міста.
Протягом кількох років відзнака здобула високу репутацію серед освітян Львова, ставши символом професійної майстерності та відданості справі.
У 2024 році цю ініціативу розширили в «Освітню премію Львова» — нову, ширшу і сильнішу відзнаку, яка охоплює більше номінацій та більшу грошову винагороду.
Більше про переможців
Ігор Дусан — педагог-організатор і класний керівник у ліцеї «Галицький». Ігор створив авторський навчальний простір, що об’єднує логопедію, логоритміку та англійську мову, розробив інтерактивні матеріали для дітей з різними освітніми потребами, також він впроваджує інтегрований підхід до навчання та підтримує професійний розвиток педагогів. Ігор не лише талановитий педагог, він також є ветераном російсько-української війни. Він розповідає, що на початку повномасштабного вторгнення добровільно приєднався до війська, адже відчував свою відповідальність перед учнями як педагог. То ж сьогодні роботі Ігор поєднує педагогіку з досвідом служби, говорить з учнями про історію, війну та цінності, надихає прикладом стійкості й людяності.

Устина Слободян — музична керівниця закладу дошкільної освіти №179. У професії освітянка вже 12 років. Однак те, що вона робить, не може назвати роботою, адже вважає це — покликанням. Устина каже, що впевнено відчуває себе на правильному місці. За словами педагогині, у своїй роботі створює атмосферу довіри й творчості, поєднуючи традиції та сучасні підходи. Своєю суперсилою вважає вміння чути, відчувати і підтримувати, бути гнучкою в роботі. Серед освітніх ініціатив, які хотіла б реалізувати, — запровадження культури стратегічних сесій в закладах освіти, підтримка психологічного добробуту педагогів і партнерство з мистецькими установами.

Роксолана Шиманська — керівниця гуртка журналістики в Центрі творчості дітей та юнацтва Галичини (ЦТДЮГ), обличчя YouTube-шоу «Позашкілля вражає». Роксолана розповідає, що мріяла працювати з дітьми усе життя, адже колись надихалася своїми вчителями. У своїй роботі вважає найважливішим — вибудувати довірливі стосунки з учнями та мотивувати їх до творчості. Серед освітніх цілей — створення медіацентрів і коворкінгів для дітей і підлітків, розвиток медіаосвіти, цифрової грамотності та шкільних медіаплатформ.
