Найкраще червоне вино та найтрендовіший колір осені: зіркова сомельє Аліна Пухальська та дизайнерка Анжела Чигрин провели спільну дегустацію та лекцію про стиль

Політика

13 листопада відбулася закрита дегустація ексклюзивних червоних вин разом із зірковою сомельє Аліною Пухальською, яка має досвід роботи з найбільшою винною картою в Україні, та за сумісництвом є ексучасницею проєкту «‎Холостяк». Захід відбувся в колаборації з українським брендом дизайнерки Анжели Чигрин «‎OTHERWISE».

Під час події дизайнерка Анжела Чигрин розповіла про найтрендовіший колір сезону – марсала, поділилася власними секретами стилізації цього кольору та особливостей його відтінку. Гості заходу дотримались дрескоду та прийшли в червоно-чорних образах, але й відкрили для себе багато нового про можливі поєднання в одязі. В той час як зіркова сомельє Аліна Пухальська закохала усіх присутніх в українське вино. В рамках дегустації вона не лише познайомила гостей з топовими позиціями червоного вина від українських виробників, а й пояснила значення багатьох термінів, за якими можна зрозуміти якість вина.


Сама Аліна була вражена емоціями гостей: «Вино  це моє покликання і я вірю, що моя місія — це закохувати людей у вино, особливо від українського виробника. Нам справді є чим пишатися, бо наші винороби є майстрами надзвичайного рівня. І дегустація в шоурумі Анжели Чигрин стала справжнім доказом цього, бо усі гості розділили зі мною любов до українського вина. Дякую усім, хто допоміг цій події відбутись».

Серед гостей заходу: інфлюєнсерки Юлія Шелудько, Яна Вінніченко, Віта Булана, Маргарита Хілко, акторка Дарина Уайт, шеф-редакторка Marie Claire Ірина Татаренко, редакторка Marie Claire Тетяна Карікова, засновниці KVITNY EVENT AGENCY Анжеліка Симоненко та Аліса Каленюк, шеф-редакторка порталу INDSIDER Ксенія Виноградова, комерційна директорка INDSIDERUA Анна Малиновська. 

Партнерами заходу стали центр естетичної та антивікової медицини CPG Center, німецький бренд професійної косметики Jean d’Arcel, магазин квітів M&M flowers, креативні агенції MALYNOVSKA COMPANY та NAME PR. «Я теж не менш рада, тому що стала саме тією людиною, яка відкрила для себе всю велич українського вина. Я навіть не могла подумати, що у нас є вина з такою цікавою історією. Власне, я також рада, що для наших гостей цей захід знайшов відгук у їхніх серцях. А для мене, як для дизайнерки, особливо було приємно бачити гостей, одягнутими за дрескодом, ще й в речах мого бренду. Не знаю, чи для дизайнера може бути щось більш приємним», — поділилась засновниця бренду  «‎OTHERWISE» Анжела Чигрин.



 

Залишити відповідь