Netflix збільшила свій рекламний рівень
Netflix оголосив, що кількість користувачів, які обрали підписку з рекламою, досягла 70 мільйонів на місяць по всьому світу, що майже вдвічі більше, ніж у травні, коли їх було 40 мільйонів.
Про це повідомляє Reuters.
Підписка з рекламою коштує 6,99 долара на місяць у США, тоді як найдешевший варіант без реклами – 15,49 долара. Більше половини нових користувачів обирають саме рекламний план у регіонах, де він доступний, оскільки це дешевший варіант.
Деякі аналітики рекомендували Netflix підвищити вартість безрекламних підписок, щоб стимулювати перехід користувачів на тариф з рекламою, який приносить більший дохід на користувача. Однак компанія не планує змінювати ціни на рекламний рівень, запущений у 2022 році, і не очікує, що цей план стане основним джерелом зростання до 2026 року.
Netflix також оголосив, що Канада стала першою країною, де використовується власна рекламна технологія компанії, і планує поширити її на інші країни до 2025 року.Раніше ми писали, що слідчі обшукали офіси американського потокового гіганта Netflix у Франції та Нідерландах. Розслідується справа про податкове шахрайство.
Також нагадаємо, що стримінгова платформа Netflix випустила офіційний трейлер другого сезону довгоочікуваного південнокорейського серіалу «Гра в кальмара» (Squid Game), який вийде вже у грудні.
Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.