“Неякісне оцінювання, відсутність комфорту”: у школах – катастрофа з рівнем педагогічної діяльності
Лише 5% українських закладів освіти показали високий рівень педагогічної діяльності. Всього в інституційних аудитах у 2024 році взяло участь 132 школи.
Про це повідомила Державна служба якості освіти на офіційному сайті, пише Оглядач.
Найбільше перевірок було проведено у Львівський області – 12 шкіл, у Вінницькій та Тернопільській областях – 11, Волинській – 10, Одеській – 9, Закарпатській – 8.
60% закладів освіти потребує покращення системи оцінювання школярів та освітнього середовища. Воно включає безпечне приміщення та атмосферу в колективі. 63% необхідно покращити комфортні і безпечні умови.
Водночас, рівень забезпечення середовища без насильства і дискримінації має 60% шкіл в яких відбувся аудит.
61% закладів освіти потребують покращення у спрямованості системи оцінювання на формування учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.
57% бракує справедливого та доброчесного оцінювання, а також систематичного відстеження результатів і підтримки в цьому учнів.