Прикарпатці стали частіше дзвонити у аварійну газову службу “104”: причина
Прикарпатці під час опалювального сезону частіше телефонують на гарячу лінію аварійної газової служби “104”. Головна причина зростання кількості викликів – самовільне встановлення споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручання в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан, пише ПІК.
Кожна бригада аварійна бригада газовиків оснащена спецавтомобілем та необхідними інструментами. У валізці газовика найрізноманітніші прилади: від детектора витоків газу до заглушок, болтів і гайок.
«Наша екстрена служба працює цілодобово. Адже виїжджати і ліквідовувати витоки потрібно одразу, як надійшов виклик про запах газу. Від часу приїзду газовиків часто залежить життя і здоров’я людей. Тож просимо наших споживачів, у разі виявлення запаху газу, не зволікати і одразу телефонувати за номером 104. Не відкладати виклик на завтра. За зволікання можна заплатити дорогу ціну», – каже начальник Івано-Франківської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» Сергій Прокопенко.
Виклик бригади «104» безкоштовний для клієнтів Івано-Франківської філії. Робота диспетчерської служби, яка цілодобово приймає виклики від прикарпатців, виїзд бригади на місце та локалізація аварійної ситуації фінансується з коштів, сплачених споживачами за розподіл газу.
З початку цього року екстрена служба «104» опрацювала понад 18 тис. викликів і подолала понад 250 тис. км.
Читайте також у ПІК: