Шість правил ефективності від СЕО DVL Михайла Шелемби

Політика

20 листопада відбулася Q&A сесія з учасником Стратегічної ради бізнес-спілки Diia.City United Михайлом Шелембою, генеральним директором постачальника послуг фіксованого доступу та мобільного зв’язку DVL (Датагруп-Volia-lifecell). Модерувала зустріч та інтервʼювала гостя виконавча директорка Diia.City United Наталія Микольська.

Під час Q&A сесії Шелемба анонсував трирічний план розвитку мережі lifecell. Його реалізація спрямована на збільшення покриття, підвищення пропускної здатності та покращення енергостійкості мережі.

Що нового у DVL:  

Lifecell розширить покриття до 98%. DVL планує зменшити кількість «білих плям» у покритті lifecell, зокрема в сільській місцевості. За словами Шелемби, зараз покриття оператора становить 94%, тоді як у конкурентів – 95-98%. У компанії планують довести цей показник до 97-98% протягом наступних 1,5 років.
Ємність мережі збільшиться на 33%. Після купівлі частот у діапазоні 1935-1940/2125-2130 МГц компанія продовжить нарощувати пропускну здатність мережі. За словами Шелемби, інтеграція цих частот не потребуватиме значних додаткових інвестицій, оскільки налаштування можна виконати на рівні програмного забезпечення. У результаті пропускна здатність мережі зросте на 33%.Енергостійкість мережі lifecell. Для забезпечення стабільної роботи базових станцій під час відключень електроенергії компанія придбала 32 тисячі літій-полімерних батарей, що дозволить збільшити автономність станцій із 4-6 годин до понад 8 годин.

Також DVL активно використовує дизель-генератори, парк яких постійно розширюється. Під час локальних відключень електропостачання базові станції з новими батареями можуть працювати автономно до 12 годин.

СЕО поділився планами lifecell на 2025 рік. За підсумками аукціону НКЕК у жовтні 2024 року lifecell отримав нові частоти на 15 років. Протягом першого кварталу 2025 року компанія планує збільшити пропускну здатність мережі на 30-40%, забезпечивши покращений зв’язок для своїх 9,9 млн абонентів. Об’єднання активів DVL та підтримка нового інвестора NJJ Holding дають lifecell змогу швидко модернізувати мережу та закріпити свої позиції на ринку зв’язку України.

Окрім обговорення бізнес-процесів,  Наталія Микольська поспілкувалися з Михайлом про життя поза роботою та work-life balance, який дає жити наповнено та бути продуктивним. Одна з ключових компетенцій лідера – це енергія, фізичний та ментальний ресурс. 

 

Шість правил ефективності від СЕО DVL Михайла Шелемби

Михайло розповів, від чого він заряджається, та що дає учаснику Стратради Спілки наснагу:

Регулярний спорт

«Я почав більш активно займатися триатлоном, в тому числі через підготовку до угоди про об’єднання активів DVL. Тому що я розумів: треба буде працювати набагато більше, з ранку до вечора, буде багато стресів, непрогнозованих зустрічей, і на це все потрібен фізичний ресурс. Тому я почав себе готувати до Ironman».

Михайло Шелемба

генеральний директор DVL (Датагруп-Volia-lifecell)

 

Work-life balance

«Є дуже багато можливостей скомбінувати все так, щоб все в житті було органічно. Наприклад, велика частина мого позаробочого життя – це спорт. Деякі мої бізнес-партнери ходять зі мною в один зал у будні. Ми там тренуємося і паралельно щось можемо обговорити по бізнесу»

Михайло Шелемба

генеральний директор DVL (Датагруп-Volia-lifecell)

Якісний сон

«Завдяки спорту ти набагато краще стаєш розуміти себе та моніторити своє здоров’я і лайфстайл, зокрема сон. Коли ти лягаєш до 22:00, то можеш дуже гарно виспатися і до 5-ї ранку. Але якщо ти тих самих 7 годин будеш спати з опівночі до 7:00, то якість сну буде набагато гірша просто тому, що ти не попадаєш у свої певні біологічні ритми».

Михайло Шелемба

генеральний директор DVL (Датагруп-Volia-lifecell)

 

Час із близькими

«Мене надзвичайно заряджають мої діти. На вихідних я “працюю водієм” для них, везу на тренування. Вони разом зі мною ходять в зал. Все це – чудова можливість поспілкуватися з ними та провести час. Тоді приходить розуміння того, що ти відіграєш справді ту роль, яку маєш в їхньому житті відігравати».

Михайло Шелемба

генеральний директор DVL (Датагруп-Volia-lifecell)

 

Помічати успіхи твоєї команди

«Коли ти бачиш, як твоя команда росте і досягає успіхів, – треба завжди ці історії підсвічувати, звертати на це увагу, при нагоді – хвалити перед акціонерами. Коли я бачу цю енергію і радість – вона заряджає».

Михайло Шелемба

генеральний директор DVL (Датагруп-Volia-lifecell)

Час наодинці з собою

«Я глибокий інтроверт, мені потрібно декілька годин на день побути із самим собою. Знову ж таки, триатлон прекрасно допомагає побути на самоті. Наприклад, 150 км на велосипеді – це десь 4,5 години. У цей час я спокійно думаю, тож іноді приходять дуже цікаві відкриття. Я можу приїхати після тренування на роботу і зразу обговорювати якісь нові ідеї».

Михайло Шелемба

генеральний директор DVL (Датагруп-Volia-lifecell)

Залишити відповідь