Скандал в Uklon: сервіс перепросив у сім’ї загиблого та заблокував водійку, через мовний конфлікт

Політика

Компанія Uklon перепросила у родини загиблого військового, яку їхня водійка висадила з машини посеред траси через прохання вимкнути російськомовний навігатор.

Про це йдеться в публічній заяві компанії.

В Uklon заявили, що пасажирці з дитиною надали компенсацію. А водійці, яка виконувала замовлення, був заблокований доступ до користування онлайн-сервісом Uklon.

Водійку відсторонили, попри високий рейтинг та оцінки, а також значний обсяг виконаних поїздок. Натомість в Uklon вирішили провести навчальну роботу із жінкою «задля дотримання обовʼязкових вимог до поведінки та спілкування водіїв, які користуються онлайн-сервісом компанії».

У компанії наголосили, що надають сервіс українською мовою, популяризують українськомовний контент і музику в машинах сервісу, підвищують культуру поведінки та взаємодії між водіями й пасажирами.Нагадаємо, конфлікт між водійкою таксі Uklon та родиною загиблого військового стався на Київщині. Як зазначається, мама та сестра загиблого військового разом із 9-річною дитиною повертались із кладовища. Вони зауважили, що водійка говорила російською мовою, її навігатор так само був налаштований російською.  Проте на прохання пасажирки «прибрати російське» жінка почала кричати та висадила клієнтів посеред траси неподалік Вишгорода.

Залишити відповідь