Суд в Австралії залишив чинним штраф у $418 тисяч для соцмережі X

Політика

Федеральний суд Австралії залишив чинним рішення про стягнення з соцмережі X Ілона Маска штрафу в розмірі $418 тисяч за те, що платформа не надала на запит регулятора інформацію про практики протидії публікаціям із жорстоким поводженням із дітьми.

Про це повідомляє Reuters.

Раніше австралійський суд нижчої інстанції у цій справі постановив накласти штраф на X, який соцмережа оскаржила до Федерального суду Австралії.

Проте цей суд постановив, що Х був зобов’язаний відповісти на запит від eSafety Commissioner, регулюючого австралійського органу з безпеки в Інтернеті, який запитував інформацію про заходи протидії платформи публікаціям матеріалів із сексуальною експлуатацією дітей.

Компанія Маска у своєму зверненні до суду стверджувала, що не зобов’язана відповідати на запит національного регулятора, що надійшов на початку 2023 року до тоді ще соцмережі «Твіттер», оскільки пізніше, в липні того ж року, вона була ліквідована і створена нова платформа Х, яка не повинна нести відповідальність за компанію-попередника.«Якби суд прийняв аргументи X Corp, це могло б створити тривожний прецедент, коли злиття іноземної компанії з іншою іноземною компанією могло б дозволити їй уникнути зобов’язань в Австралії», – зазначила комісар з електронної безпеки Джулі Інман Грант після вердикту суду.

Це не перший конфлікт між Маском і австралійським регулятором безпеки в Інтернеті. На початку цього року eSafety наказав X видалити дописи, на яких зображено ножове поранення єпископа в Австралії під час проповіді.

Тоді X оскаржив наказ у суді на тій підставі, що регулятор в одній країні не повинен вирішувати, що мають переглядати користувачі Інтернету в усьому світі, і врешті залишив публікації після того, як eSafety відкликав свою скаргу.

Раніше суд загальної юрисдикції ЄС ухвалив рішення скасувати штраф у розмірі 1,5 мільярда євро, накладений на Google Європейською комісією у 2019 році.

Американський суд постановив, що Google незаконно підтримував монополію на ринку онлайн-пошуку та реклами. Компанія витрачала мільярди, щоб бути пошуковою системою за замовчуванням на смартфонах і в браузерах.

⚡️⚡️⚡️Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.

Залишити відповідь