Тариф ”Ескорт” та проблемні авто: Смілянський презентував 2 інновації ”Укрпошти”

Керівник “Укрпошти” Ігор Смілянський знову привернув увагу громадськості своїми нестандартними ідеями. Він жартома запропонував ввести тариф “Ескорт”, натхненний прибутками моделі сектора дорослих, й одночасно розпочав аукціон на продаж понад 700 старих автомобілів компанії.

У відповіді на постійні запитання про свою зарплату, Смілянський порівняв її з доходами популярної моделі для дорослих Софі Рейн, яка заробила 95 мільйонів доларів завдяки своїй діяльності.

“Чому одні послуги споживачі зустрічають з ентузіазмом, а інші – з незадоволенням?” – риторично запитав генеральний директор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *