У Броварах розробили тролейбус-повербанк
19 Лис, 15:19
Нещодавно броварська компанія «Політехносервіс» представила тролейбус, на який можна встановити водневу систему. Про нову інноваційну розробку «Політехносервіса» розповів директор команії Микола Кугут в інтерв’ю «dev.ua».
Як стало відомо, такий транспорт може працювати автономно, без потреби в контактній мережі, використовуючи водень для вироблення електроенергії. Єдиним викидом транспорту є вода, що робить його екологічно безпечним.
Це не єдина технологічна розробка компанії з Київщини, яка займається виготовленням електротранспорту та його інноваційним апгрейдом.
«Ми є виробником приводу, електронного й електричного обладнання, яке робить тролейбус тим, чим він є. Вважаю, що ми є ексклюзивними в Україні, тому що в жодного з виробників тролейбусів немає власного приводу тролейбуса, батареї автономного ходу чи інших розробок, якими ми займаємося», — каже Микола Кугут.
Водночас він зазначає, що «Політехносервіс» не займається виробництвом кузовів. Компанія працює з кузовами вже наявних виробників, наповнюючи його власними розробками. «Це привід, батарея автономного ходу, високовольтні та низьковольтні джгути.
Зараз на стадії випробування перебуває мультиплексна система, яка збирає всі сигнали по тролейбусу й видає на робоче місце водія», — уточнює співрозмовник. Сьогодні систему виробляють для свого тролейбуса, а в майбутньому планують пропонувати її іншим виробникам як частину обладнання.
Щодо системи автономного ходу, яка під час тривалих відключень забезпечує безперебійну роботу електротранспорту, ними облаштовані тролейбуси, що вже працюють у Вінниці, Чернівцях, Харкові, Миколаєві. Вона передбачає заряджання батареї, поки машина рухається під контактною мережею або ж її можна заряджати від звичайної мережевої розетки в 380 V. Коли мережа відсутня, тролейбус автоматично складає струмоприймачі та продовжує рух.
«Пропорції такого руху 60% на 40%, де перше значення — це довжина маршруту під контактною мережею, друге — без неї. За таких умов батарея встигає зарядитися. Ми можемо корегувати цей показник під потреби міста і, думаю, можемо вийти на співвідношення 50/50%», — повідомив Микола Кугут.
Тож, наразі компанія обладнує тролейбуси автономним ходом, що дозволяє об’їжджати знеструмлені ділянки маршруту. І не простоювати, а працювати й у місцевості, де відсутня контактна мережа. І все це наближає тролейбус до характеристик електробуса – до ресі, у «Промтехносервісі» обіцяють найближчим часом представити власний електробус з пробігом на одному заряді від 220 до 300 км.
Читайте також: Сьогодні 1000 день повномасштабної війни і боротьби за свободу
Фото: dev.ua
Актуальні, важливі й перевірені новини Київщини також читайте на нашій Facebook-сторінці і в Telegram-каналі.