У львівській лікарні Охматдит вимагали у батьків купувати ліки

Поділитись
У лікарні Охматдит Клінічного центру дитячої медицини проведуть службове розслідування
Гарантовані державою медичні послуги мають бути безкоштовними для пацієнта.
Про це написали на сторінці Львівської облради у Фейсбук, реагуючи на публікації у медіа про вимоги лікарів до пацієнтів, щоб ці самостійно купували ліки.
Зокрема, до медіа звернулася Марина Болкун – мама хлопчика, що лежав у лікарні.
Марина Болкун розповіла, що за 10 днів у «Охматдиті» витратила понад 4 тисячі гривень на ліки та медприладдя для сина. Вона надала чеки та поскаржилася до НСЗУ. Купувала навіть термометр !
Ще одна жінка, Злата Дубська, чий син перебував у реанімації тієї ж лікарні, щодня витрачала по 1500–2000 гривень на ліки, фізрозчини та інші матеріали.
Отож у Львівській облраді заявили, що медзаклади, законтрактовані Національною службою здоров’я України у межах програми медичних гарантій, мають надавати пацієнтам ліки й медичні послуги, необхідні під час лікування, безоплатно.
А вимоги до пацієнтів чи батьків дітей, які лікуються у медзакладах, самостійно купувати ліки або платити за медпослуги, які мають надаватися безоплатно, є неприпустимі та незаконні.
Тому ситуація з вимаганням у матерів купувати медичні препарати для дітей, які проходили лікування у підрозділі “Охматдит” комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради “Клінічний центр дитячої медицини”, і яку описали журналісти одного з львівських видань, вимагає негайного реагування.
У медичному закладі впродовж трьох робочих днів буде проведено службове розслідування, за результатами якого винні в описаних діях нестимуть відповідальність, передбачену чинним законодавством.
Про скерування відповідного листа до керівництва медустанови повідомили в Управлінні майном спільної власності Львівської обласної ради.
До слова, як і куди поскаржитися, кщо від вас лікарі вимагають купувати ліки ?
Подати скаргу до НСЗУ можна кількома способами:
- Залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі «Громадянам».
- За безплатним номером контакт-центру 16-77. Оператор гарячої лінії зафіксує скаргу та допоможе оформити звернення.
- Надіслати офіційний лист на електронну пошту: info@nszu.gov.ua.
- Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
- Написати звернення на особистому прийомі громадян.