У Нідерландах успішно випробували найпотужніший наземний кран у світі – фото

Політика

Нідерландська компанія-оператор транспортування та підіймання важких вантажів Mammoet успішно завершила тестування крана SK6000, що є найпотужнішим наземним краном у світі. Тестування проводилося під наглядом класифікаційного товариства Lloyd’s Register, повідомила Mammoet.

Тестування підтвердило, що кран працює відповідно до технічних характеристик та забезпечує найвищі стандарти безпеки. Кран витримав навантаження до 125% від номінального.

Випробування охоплювали максимальні розміри всіх діаграм навантаження крана для всіх конфігурацій головної щогли – від найкоротшої (127 м) до найдовшої (171 м).

Mammoet (читається «Маммут», що нідерландською мовою означає «мамонт») – компанія, що спеціалізується на послугах з підіймання та транспортування великовагових та великогабаритних вантажів на воді та на суші. Головний офіс холдингової компанії розташований в Утрехті (Нідерланди). Європейська штаб-квартира знаходиться в Східамі (Нідерланди).
Компанія активно працює в нафтохімічній, гірничодобувній промисловості та металургії, цивільному будівництві та енергетичному секторі (традиційній та атомній енергетиці, офшорній та береговій вітроенергетиці).
Серед найвідоміших проєктів компанії – операція з підіймання затонулого російського підводного човна «Курськ» у 2001 році та встановлення об’єкта «Укриття-2» над четвертим енергоблоком Чорнобильської АЕС у 2016 році.

Після вторгнення рф в Україну Mammoet заморозила всі нові роботи та інвестиції в Росії й у лютому 2023-го отримала дозвіл російської влади на продаж свого бізнесу в країні-агресорці китайській компанії Ashburn Offshore Engineering (Tianjin).

У найважчому режимі тестування SK6000 продемонстрував максимальний момент навантаження 520 000 тонно-метрів – це більше ніж в півтора раза перевищує показник попереднього рекордсмена, крана SK350.

SK6000 дасть змогу клієнтам в енергетичному секторі (зокрема вітроенергетиці) та ядерній галузі будувати масштабніші об’єкти з використанням модульної технології.

Завдяки своїй вантажопідйомності та висоті підіймання він дозволить спростити та здешевити будівельні роботи.

Наступним кроком буде транспортування крана до місця його першого проєкту у 2025 році.

У вересні 2022 року у Стамбулі на верфі RMK Marine завершили будівництво корпусу для нового флагмана України – корвета «Гетьман Іван Мазепа».

Раніше стало відомо, що перший корвет класу Ada для Військово-морських сил Збройних Сил України носитиме ім’я запорізького гетьмана Івана Мазепи.

Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.

Залишити відповідь