Укрпошта оголосила про партнерство з Temu: яких змін очікувати споживачам
Укрпошта розпочинає стратегічне партнерство з китайським маркетплейсом TEMU, аби прискорити доставлення товарів в Україну.
Про це розповів генеральний директор АТ Укрпошта Ігор Смілянський у Facebook.
Партнерство Укрпошти з TEMU: що відомо
Гендиректор Укрпошти заявив, що після пілотного проєкту, впродовж якого Укрпошта доставила більш ніж 1,5 млн посилок із китайського маркетплейса Тему (а також розмитнила та доставила в піковий період понад 80% відправлень за 3 дні й менше), Укрпошта та TEMU оголошують про початок стратегічного партнерства.
Відтак, за словами гендиректора Укрпошти Ігоря Смілянського, протягом першого кварталу цього року Укрпошта планує:
- відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок;
- ставить собі за мету доставляти більш як 90% посилок за один-два дні відтоді, як вони опиняються в Україні.
– Впевнений, що це буде до вподоби багатьом нашим клієнтам. Тим паче зовсім скоро всі відправлення можна буде відстежувати в новому мобільному застосунку, – зазначив Смілянський.
А також розповів, що Укрпошта передує у доставці посилок із Китаю. За його даними, понад 60% відправлень Укрпошта бере на себе.
– Наші китайські клієнти досить вибагливі, і комп’ютер вибирає логістичну компанію згідно з якістю та швидкістю доставки. А зазначені цифри свідчать про те, що ми пропонуємо і перше, і друге. А що ж буде після відкриття другого автоматизованого центру. Тож все лише починається. Чекаємо на всіх, поточних і нових, клієнтів у наших відділеннях, – резюмував гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський.
Джерело: Ігор Смілянський
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Фото: Укрпошта