“Укрзалізниця” повідомила про масштабну кібератаку

Суспільство

"Укрзалізниця" відкрила новий флагманський потяг до гір "Гуцульщина"

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки.

Відновлення всіх систем тривало минулу добу й продовжується станом на ранок 24 березня, про це повідомляють у компанії, пише ПІК.

“Ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками”, – йдеться у повідомленні.

Як працює Укрзалізниця?

  • Квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи.
  • На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
  • У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Зазначається , що поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (можуть не бути наявні місця всіх класів).

Тих, хто плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, просять не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.

Як повернути квитки?

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправлення вашого рейсу надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Запит обіцяють опрацювати протягом трьох діб з моменту відновлення системи.

Читайте нас у тг

Залишити відповідь