Укрзалізниця представила нові функції свого застосунку
«Укрзалізниця» запустила у застосунку нові персоналізовані функції для користувачів.
Про це повідомляє пресслужба «Укрзалізниці».
Так, тепер можна поширювати квитки між акаунтами. Для цього варто створити профіль пасажира, для якого купується квиток, вказавши його ПІБ та номер телефону (на який зареєстрований акаунт).
«Придбаний квиток автоматично зʼявиться в акаунті пасажира, а обіймашки за подорож будуть нараховані йому. Важливо: перевірте, чи збігаються вказані вами дані з інформацією в акаунті пасажира – система автоматично перевіряє відповідність», – пояснюють у компанії.
Наступним оновленням є додаткова персоналізація. Користувач може вказати свою стать та дату народження. Так «Укрзалізниця» хоче у майбутньому персоналізувати вітання в особливі і святкові дні.Також зʼявляться «обіймашки» за дитячі квитки. Тобто, батьки, які подорожують із дітьми, отримуватимуть «обіймашки» за кожен придбаний дитячий квиток.
УЗ впровадила зручну навігацію в програмі лояльності «Залізні друзі». «Укрзалізниця» пояснює, що впроваджені категорії полегшать пошук пропозицій, а серед них як традиційні, так і спеціальні підбірки:
- дітям;
- дозвілля;
- здоровʼя;
- бізнес ветеранів – пропозиції від захисників та ветеранів, які розвивають власну справу;
- зроблено в Україні – бренди, що виробляють продукцію та працюють усередині країни.
Раніше «Укрзалізниця» призначила для популярних серед мандрівників напрямків кілька додаткових поїздів.
Також УЗ із 15 грудня запустила прямий щоденний поїзд №9/10 Київ – Будапешт.
Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.