УЗ і PKP Intercity можуть запустити пасажирське сполучення Рава-Руська – Варшава з 15 грудня

Політика, Світ

АТ «Укрзалізниця» (УЗ) веде переговори про запуск пасажирського сполучення між Варшавою і Равою-Руською рухомим складом польського державного оператора PKP Intercity, його може бути запущено з 15 грудня, повідомила пресслужба УЗ.

«Переговори між УЗ і PKP IC про запуск поїзда у сполученні Варшава – Рава-Руська тривають. Це питання обговорювалося на всіх міжнародних нарадах за участю компаній», – ідеться у відповіді пресслужби УЗ на запит агентства “Інтерфакс-Україна».

Уточнюється, що угода з польською компанією SKPL, яка за договором з УЗ надає рухомий склад на маршруті Рава-Руська – Варшава, діє до 14 грудня 2024 року.

«Згідно з інформацією PKP IC поїзд сполученням Варшава – Рава-Руська може бути запущений рухомим складом PKP не раніше 15 грудня 2024 року. PKP IC опрацьовує питання виділення рухомого складу. Також сторони розглядають призначення тестової поїздки у сполученні Варшава – Рава-Руська», – повідомили у пресслужбі УЗ.

PKP IC розглядає питання запуску поїзда у складі 4 вагонів із місцями для сидіння 1 і 2 класу. Підвезення пасажирів буде здійснюватися поїздом Коломия – Рава-Руська (ДПКР) (він підвозить пасажирів до поїзда SKPL – ІФ-У), йдеться у відповіді УЗ.«Запуск маршруту – це можливість змінити рухомий склад на більш комфортний (з кондиціонерами, розетками, двома санвузлами в кожному вагоні та більшою кількістю місць). Відповідно, зміна рухомого складу та розкладу руху поїзда призведе до збільшення населеності (заповнюваності – ІФ-У) поїзда», – наголосили в компанії.

Перевезення пасажирів залізничним транспортом у міжнародному сполученні виконуватиметься PKP IC згідно з умовами Угоди про міжнародне пасажирське сполучення та Особливих умов міжнародних перевезень (SCIC) для поїздок за проїзними документами у сполученні Схід – Захід (EWT, тариф Схід – Захід). Під час організації руху поїздів міжнародного сполучення на зазначених умовах кожна із залізниць прямування поїзда встановлює тариф по своїй території та у вагони свого формування, що оголошуються у валюті євро, і розраховуються в національній валюті країни оформлення проїзного документа на дату оформлення проїзного документа. Орієнтовна вартість проїзду може бути визначена після оголошення стороною PKP IC маршруту проїзду і вартості для ділянки поїздки територією Польщі, також повідомили в УЗ.

У компанії зазначили, що попит на залізничне сполучення з Варшавою залишається стабільно високим. Проїзні документи на поїзд № 67/68 Київ – Варшава реалізовуються в перший день продажу. Також організовано пересадочне сполучення з поїздів до Хелма в напрямку Варшави.

За період із 15 жовтня 2023 року (з моменту запуску сполучення на маршруті Рава-Руська – Варшава рухомим складом SKPL – ІФ-У) до 21 вересня 2024 року середня населеність (заповнюваність) поїзда на маршруті від Рави-Руської до Варшави становила 85%, перевезено 104,4 тис. пасажирів.

В УЗ також нагадали, що польський оператор PKP уже працював в Україні: до 2013 року курсував поїзд № 35/36 у сполученні Вроцлав – Львів. На маршруті використовувалися вагони RIC компанії PKP IC. Поїзд складався з 4 вагонів і відправлявся через день.

Раніше повідомлялося, що УЗ і польські державні залізниці PKP домовилися про розвиток інфраструктури для відновлення інтермодальних перевезень у євразійському залізничному коридорі.

Раніше ми писали, що на період осінніх шкільних канікул призначено додаткові рейси поїзда № 239/240 Київ – Кам’янець-Подільський – Київ.

Також нагадаємо, що кількість перевезених АТ «Укрзалізниця» (УЗ) пасажирів у вересні знизилася до 2,2 млн осіб.

Увесь інсайд та актуальна інформація на нашому Телеграм-каналі, а також бонуси та швидкі новини.

Залишити відповідь