Як провести комерційну закупівлю в Україні

Життя

Комерційні тендери дозволяють підприємцям обирати найкращих постачальників товарів, робіт чи послуг шляхом відкритого або закритого конкурсу. В Україні створити тендер можна на спеціальному майданчику, а про особливості й переваги таких процедур дізнавайтесь далі.

Основні способи організації комерційних закупівель

Підприємці можуть закуповувати необхідні ресурси як онлайн, так і офлайн. Ось декілька варіантів, як це зробити:

  1. Зробити запит на комерційні пропозиції (RFP)

Компанія може надсилати запити потенційним постачальникам на електронну пошту. Такі повідомлення мають довільну структуру, головне — зазначити в них основну інформацію щодо співпраці.

Плюси:

  • гнучкий процес, що дозволяє порівнювати кілька варіантів;
  • можливість вести переговори.

Мінуси:

  • вимагає часу на збір та аналіз отриманих пропозицій;
  • не завжди забезпечує максимальну прозорість.
  1. Організувати прямі переговори з постачальниками (офлайн)

У цьому випадку підприємство безпосередньоспілкується з потенційними постачальниками та домовляється про умови співпраці без тендерного процесу.

Плюси:

  • можливість швидко реагувати на вимоги ринку;
  • особистий контакт, що може зміцнити ділові відносини.

Мінуси:

  • відсутність прозорості;
  • можлива втрата конкурентних переваг.
  1. Провести тендер онлайн на електронному торговому майданчику

Існують майданчики, де представники бізнесу публікують оголошення про тендер, а всі зацікавлені постачальники можуть подавати до нього свої пропозиції. Після завершення збору заявок підприємство вибирає переможця.

Плюси:

  • прозорість процесу;
  • великий вибір постачальників;
  • легкість порівняння різних пропозицій.

Детальніше про те, як провести тендер онлайн розповімо на прикладі інструменту Smart Procurement, який доступний всім користувачам майданчика SmartTender.biz.

Smart Procurement для автоматизації комерційних закупівель

Зручність такого рішення полягає в тому, що майданчик пропонує комплексну організацію торгів від моменту створення тендера до підписання договору. Він надає доступ до бази понад 100 000 постачальників, що робить процес пошуку простішим.

Закупівлю можна провести за 3 кроки:

  • залишити заявку;
  • опублікувати торги;
  • отримати пропозиції від постачальників.

Завдяки Smart Procurement комерційні тендери можуть бути до 30% вигіднішими. Це інструмент, який орієнтований на зручність, він інтегрується з різними системами клієнтів та дозволяє автоматизувати формування плану закупівель, налаштовуючи його під власні бізнес-задачі.

Щодо додаткових питань чи роз’яснень звертайтесь до служби підтримки майданчика SmartTender.

Залишити відповідь